Anket Hangi kulaklığı almalıyım?
Toplam Katılımcı Sayısı: 3
Hangi kulaklığı almalıyım?
Xiaomi Redmi Buds 6 Pro
%100,00 (3 Oy)
Nothing Cmf Buds Pro 2
%0 (0 Oy)
Nothing Ear(A) Bluetooth Kulaklık
%0 (0 Oy)
  • 13-02-2025, 21:00:58
    #1
    3 tane kulakiçi kulaklıkta kararsız kaldım.
    Aslında Huawei Freeclip almak sitedim ama kulakta çok kaba duruyor birde sesler dışarı gidiyormuş.

    Siz bu 3 kulaklıktan hangisini almalıyım?
    Yada sizin kullandığınız güzel bir kulaklık var mı?
  • 13-02-2025, 21:02:04
    #2
    jbl kulak içi kulaklık hem ucuz hemde mükemmel ötesi bir kalite sağlıyor hocam tavsiye ederim
  • 13-02-2025, 21:04:52
    #3
    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 tane kulakiçi kulaklıkta kararsız kaldım.
    Aslında Huawei Freeclip almak sitedim ama kulakta çok kaba duruyor birde sesler dışarı gidiyormuş.

    Siz bu 3 kulaklıktan hangisini almalıyım?
    Yada sizin kullandığınız güzel bir kulaklık var mı?
    JBL den şaşmayın. 3. yılına girdim
    JBL LİVE PRO TWS2 var bende bir kez tık demedi
  • 13-02-2025, 21:35:23
    #4
    Huawei Freebuds 6i yaklaşık 7 aydır kullanmaktayım çok iyi bence 2 cihaz desteği gürültü engelleme gibi vs bi çok özelliği mevcut
  • 20-02-2025, 22:40:41
    #5
    Osharmanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Huawei Freebuds 6i yaklaşık 7 aydır kullanmaktayım çok iyi bence 2 cihaz desteği gürültü engelleme gibi vs bi çok özelliği mevcut
    Hocam dediğiniz kulaklığı aldım ama sanki biraz kulağım ağrıdı gibi.
    En küçük silikonu kullandım ama yine de sanki büyük gibi geldi.
    Sizde de öyle oldu mu?
    Yoksa iade etsem mi diye düşünüyorum.
    Huawei Freeclip arasında kararsız kaldım.
  • 20-02-2025, 22:53:57
    #6
    Biraz kaba gibi duruyor kulakta ama bende herhangi bi ağrı olmadı. Kulaklığın güzel özellikleri var iki cihaz aynı anda bağlanıyor gürültü engelleyici felan ben bayada aktif kullanıyorum bi süre sonra alışırsın bence ama yinede sen bilirsin
  • 20-02-2025, 23:56:21
    #7
    Osharmanci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz kaba gibi duruyor kulakta ama bende herhangi bi ağrı olmadı. Kulaklığın güzel özellikleri var iki cihaz aynı anda bağlanıyor gürültü engelleyici felan ben bayada aktif kullanıyorum bi süre sonra alışırsın bence ama yinede sen bilirsin
    Kulağım ağrıdı hocam yarım saat taktım.
    Kulaklıktan yüzüm gülmedi
    Anker'in kulaküstü kulaklığını aldım o da kafamın üst kısmını ağrıttı, çok ağır geldi.
    İade oluşturdum, bir de o kadar parayı boşa vermeyeyim.
    10 liralık kablolu kulaklıktan devam iz
    Çok iyi değil ama en azından kulağımı ağrıtmıyor.