Biraz kaba gibi duruyor kulakta ama bende herhangi bi ağrı olmadı. Kulaklığın güzel özellikleri var iki cihaz aynı anda bağlanıyor gürültü engelleyici felan ben bayada aktif kullanıyorum bi süre sonra alışırsın bence ama yinede sen bilirsin
Kulağım ağrıdı hocam yarım saat taktım.
Kulaklıktan yüzüm gülmedi

Anker'in kulaküstü kulaklığını aldım o da kafamın üst kısmını ağrıttı, çok ağır geldi.
İade oluşturdum, bir de o kadar parayı boşa vermeyeyim.
10 liralık kablolu kulaklıktan devam iz

Çok iyi değil ama en azından kulağımı ağrıtmıyor.