3 tane kulakiçi kulaklıkta kararsız kaldım.
Aslında Huawei Freeclip almak sitedim ama kulakta çok kaba duruyor birde sesler dışarı gidiyormuş.
Siz bu 3 kulaklıktan hangisini almalıyım?
Yada sizin kullandığınız güzel bir kulaklık var mı?
JBL den şaşmayın. 3. yılına girdim
JBL LİVE PRO TWS2 var bende bir kez tık demedi