Biraz kaba gibi duruyor kulakta ama bende herhangi bi ağrı olmadı. Kulaklığın güzel özellikleri var iki cihaz aynı anda bağlanıyor gürültü engelleyici felan ben bayada aktif kullanıyorum bi süre sonra alışırsın bence ama yinede sen bilirsin