• 08-02-2025, 21:16:01
    #1
    Şuan evde bir telefon kaosu dönüyor size de aktarmak istedim.

    Eşimin(dedesi) annesinin babasından , miras kalıyor. Yaklaşık 10-14senedir görüşmüyor kimseyle. Uyaptan gördüğümüz dedenin 240payından 14payı eşime kalmış. (Ev)

    Şimdi tüm ailesi arıyor' Eve doğalgaz alıcaz tapu için imza gerek' diye uyanıklık yapmaya çalışıyorlar anladığım kadarıyla. Başından böyle şeyler geçmiş olan abilerim kardeşlerim varsa fikirlerini öğrenebilir miyiz?

    Ben şahsi fikrimi beyan edim. Eşime verme dedim imza, versinler payını alsınlar tapuyu dedim 😃
  • 08-02-2025, 21:19:31
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan evde bir telefon kaosu dönüyor size de aktarmak istedim.

    Eşimin(dedesi) annesinin babasından , miras kalıyor. Yaklaşık 10-14senedir görüşmüyor kimseyle. Uyaptan gördüğümüz dedenin 240payından 14payı eşime kalmış. (Ev)

    Şimdi tüm ailesi arıyor' Eve doğalgaz alıcaz tapu için imza gerek' diye uyanıklık yapmaya çalışıyorlar anladığım kadarıyla. Başından böyle şeyler geçmiş olan abilerim kardeşlerim varsa fikirlerini öğrenebilir miyiz?

    Ben şahsi fikrimi beyan edim. Eşime verme dedim imza, versinler payını alsınlar tapuyu dedim 😃
    Yani bu da bir çözüm, aile yapınızı bilemediğim için pek yorum yapamıyorum
  • 08-02-2025, 21:20:26
    #3
    SerkanAks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan evde bir telefon kaosu dönüyor size de aktarmak istedim.

    Eşimin(dedesi) annesinin babasından , miras kalıyor. Yaklaşık 10-14senedir görüşmüyor kimseyle. Uyaptan gördüğümüz dedenin 240payından 14payı eşime kalmış. (Ev)

    Şimdi tüm ailesi arıyor' Eve doğalgaz alıcaz tapu için imza gerek' diye uyanıklık yapmaya çalışıyorlar anladığım kadarıyla. Başından böyle şeyler geçmiş olan abilerim kardeşlerim varsa fikirlerini öğrenebilir miyiz?

    Ben şahsi fikrimi beyan edim. Eşime verme dedim imza, versinler payını alsınlar tapuyu dedim 😃
    İmza verip devir yapmayın herkesin payı kendi üzerine kalabilir.
    Satış esnasında tüm tapu yani hak sahipleri noterde olmalı aksi taktirde satış olmaz.
    • SerkanAks
    SerkanAks bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 08-02-2025, 21:21:21
    #4
    siz işlemleri halledin ben doğalgaz firmasına uğrar musaitlikte imzasını atarım desin bir daha sesleri çıkmaz 😅
  • 08-02-2025, 21:21:28
    #5
    vermeyin hocam uyanıklık yapılıyosa vallahi hakları derğil çakkallık resmen
  • 08-02-2025, 21:21:46
    #6
    Roy
    R10 🚀
    "Ben şahsi fikrimi beyan edim. Eşime verme dedim imza, versinler payını alsınlar tapuyu dedim "


    +1. Ne niyetle dedikleri belli gibi hocam. Affına sığınarak direkt olarak bu sahne geldi aklıma.


    https://www.youtube.com/watch?v=b1fFuBMn6-U
  • 08-02-2025, 21:24:53
    #7
    Veraset ilamı çıkınca otomatik herkesin hissesi e-devlet tapu kaydına düşer. Sonra aranızda anlaşma olmazsa birisi mal bölme davası açar , mahkeme yoluyla yine anlaşma olmazsa 2 yıl gibi bir sürede açık artırma ile satışı olur. Genelde anlaşma olmaz böyle olaylarda
  • 08-02-2025, 21:24:55
    #8
    Ben bağlatırım siz imzalayın de 😁
  • 08-02-2025, 21:25:14
    #9
    hatayli3170 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yani bu da bir çözüm, aile yapınızı bilemediğim için pek yorum yapamıyorum
    Eşimde aile birliği diye birşey görmedim hocam. Böyle bir sülale ben çözemedim.

    by_ala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz işlemleri halledin ben doğalgaz firmasına uğrar musaitlikte imzasını atarım desin bir daha sesleri çıkmaz 😅
    Dur bunu söyleteyim 😊 Arkamızdan herhangi bir işlem yapmazlar dimi

    Coin_Nakit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vermeyin hocam uyanıklık yapılıyosa vallahi hakları derğil çakkallık resmen
    Bakalım, mahkemeye vermişler neler olacak

    Posey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    "Ben şahsi fikrimi beyan edim. Eşime verme dedim imza, versinler payını alsınlar tapuyu dedim "


    +1. Ne niyetle dedikleri belli gibi hocam. Affına sığınarak direkt olarak bu sahne geldi aklıma.


    https://www.youtube.com/watch?v=b1fFuBMn6-U
    Video açılmadıı )) Ya bi eşim ve kardeşi uzakta gerisi birlik olmuştur