Yani bu da bir çözüm, aile yapınızı bilemediğim için pek yorum yapamıyorum
Eşimde aile birliği diye birşey görmedim hocam. Böyle bir sülale ben çözemedim.
siz işlemleri halledin ben doğalgaz firmasına uğrar musaitlikte imzasını atarım desin bir daha sesleri çıkmaz 😅
Dur bunu söyleteyim 😊 Arkamızdan herhangi bir işlem yapmazlar dimi
vermeyin hocam uyanıklık yapılıyosa vallahi hakları derğil çakkallık resmen
Bakalım, mahkemeye vermişler neler olacak
"Ben şahsi fikrimi beyan edim. Eşime verme dedim imza, versinler payını alsınlar tapuyu dedim

"
+1. Ne niyetle dedikleri belli gibi hocam. Affına sığınarak direkt olarak bu sahne geldi aklıma.
https://www.youtube.com/watch?v=b1fFuBMn6-U
Video açılmadıı

)) Ya bi eşim ve kardeşi uzakta gerisi birlik olmuştur