hatayli3170 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani bu da bir çözüm, aile yapınızı bilemediğim için pek yorum yapamıyorum
Eşimde aile birliği diye birşey görmedim hocam. Böyle bir sülale ben çözemedim.

by_ala adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz işlemleri halledin ben doğalgaz firmasına uğrar musaitlikte imzasını atarım desin bir daha sesleri çıkmaz 😅
Dur bunu söyleteyim 😊 Arkamızdan herhangi bir işlem yapmazlar dimi

Coin_Nakit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
vermeyin hocam uyanıklık yapılıyosa vallahi hakları derğil çakkallık resmen
Bakalım, mahkemeye vermişler neler olacak

Posey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Ben şahsi fikrimi beyan edim. Eşime verme dedim imza, versinler payını alsınlar tapuyu dedim "


+1. Ne niyetle dedikleri belli gibi hocam. Affına sığınarak direkt olarak bu sahne geldi aklıma.


https://www.youtube.com/watch?v=b1fFuBMn6-U
Video açılmadıı )) Ya bi eşim ve kardeşi uzakta gerisi birlik olmuştur