Şuan evde bir telefon kaosu dönüyor size de aktarmak istedim.

Eşimin(dedesi) annesinin babasından , miras kalıyor. Yaklaşık 10-14senedir görüşmüyor kimseyle. Uyaptan gördüğümüz dedenin 240payından 14payı eşime kalmış. (Ev)

Şimdi tüm ailesi arıyor' Eve doğalgaz alıcaz tapu için imza gerek' diye uyanıklık yapmaya çalışıyorlar anladığım kadarıyla. Başından böyle şeyler geçmiş olan abilerim kardeşlerim varsa fikirlerini öğrenebilir miyiz?

Ben şahsi fikrimi beyan edim. Eşime verme dedim imza, versinler payını alsınlar tapuyu dedim 😃