• 07-02-2025, 18:36:55
    #1
    Hocam bilen biri bilgilendirebilir mi sistem nasıl işliyor ne kadar sürede ev sahibi olabiliriz mantıklı mı
  • 07-02-2025, 18:40:47
    #2
    şubeden bilgi alın burada sözleşmeyi okumadan dahil olup veya kulaktan kulağa oynayanlar doluşur hangisi nedir iyimidir bilmem ben eminevimden araba aldım
  • 07-02-2025, 18:45:37
    #3
    bildiğim kadarıyla kabaca;
    dosya masrafını ödedikten sonra x ayı kadar kira ödüyorsunuz ve çekilişli ise çıkınca alıyorsunuz, çıkmaz ise iade ediliyor ana para.
  • 07-02-2025, 18:54:36
    #4
    Araştırdığım kadarıyla Toplu bi paranız yoksa girmek mantıklı değil mesala ev 1.5 milyon elinizde 1 milyon varsa 500.000 ₺ için girilebilir kısa sürede teslim alırsınız ama aylık kira öder gibi gireyim derseniz sıkıntı bugün ev 1.5 milyonsa sıra size gelene kadar o ev 10 milyonda olabilir enflasyon karşısında çıkar yatırdığım paramı geri alırım derseniz de o para bi işe yaramaz + dosya masrafı kesintileri olur daha detaylı bilenler aydınlatabilir ama bana çok mantıklı gelmiyor ytd
  • 07-02-2025, 19:22:01
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Ben kasımda arabamı teslim aldım peşinat ödediğim için ben çekiliş olayına girmedim kesin teslimatlı girdim 5, ayımda arabamı aldım. Bana sorarsan ben memnunum geciktirmediler.
  • 07-02-2025, 21:04:36
    #6
    Emin0307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kasımda arabamı teslim aldım peşinat ödediğim için ben çekiliş olayına girmedim kesin teslimatlı girdim 5, ayımda arabamı aldım. Bana sorarsan ben memnunum geciktirmediler.
    Hocam bende bu ay teslim alacağım da süreç nasıl işliyor benden 2 kefil ve evrakları istedi hepsini gönderdim. senetlerin çıkmasını bekliyoruz dediler ne zamana kadar çıkar bu senetler süreç nasıl ilerliyor bilgilendirebilir misiniz ?
  • 07-02-2025, 21:36:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    emrevde adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende bu ay teslim alacağım da süreç nasıl işliyor benden 2 kefil ve evrakları istedi hepsini gönderdim. senetlerin çıkmasını bekliyoruz dediler ne zamana kadar çıkar bu senetler süreç nasıl ilerliyor bilgilendirebilir misiniz ?
    Hocam hiç stres yapma ben boşa yaptım ama dedikleri gün herşey yetişti haftaici çıkar senetler hayırlı olsun şimdiden
  • 07-02-2025, 21:38:29
    #8
    Emin0307 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hiç stres yapma ben boşa yaptım ama dedikleri gün herşey yetişti haftaici çıkar senetler hayırlı olsun şimdiden
    çok sağolun hocam dediğiniz gibi biraz stres oluşmuştu bakalım hayırlısı olsun, iyi forumlar.
  • 07-02-2025, 21:41:28
    #9
    xAsAx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şubeden bilgi alın burada sözleşmeyi okumadan dahil olup veya kulaktan kulağa oynayanlar doluşur hangisi nedir iyimidir bilmem ben eminevimden araba aldım
    Kaç ayda alabildiniz hocam