Ben kasımda arabamı teslim aldım peşinat ödediğim için ben çekiliş olayına girmedim kesin teslimatlı girdim 5, ayımda arabamı aldım. Bana sorarsan ben memnunum geciktirmediler.
Hocam bende bu ay teslim alacağım da süreç nasıl işliyor benden 2 kefil ve evrakları istedi hepsini gönderdim. senetlerin çıkmasını bekliyoruz dediler ne zamana kadar çıkar bu senetler süreç nasıl ilerliyor bilgilendirebilir misiniz ?