Araştırdığım kadarıyla Toplu bi paranız yoksa girmek mantıklı değil mesala ev 1.5 milyon elinizde 1 milyon varsa 500.000 ₺ için girilebilir kısa sürede teslim alırsınız ama aylık kira öder gibi gireyim derseniz sıkıntı bugün ev 1.5 milyonsa sıra size gelene kadar o ev 10 milyonda olabilir enflasyon karşısında çıkar yatırdığım paramı geri alırım derseniz de o para bi işe yaramaz + dosya masrafı kesintileri olur daha detaylı bilenler aydınlatabilir ama bana çok mantıklı gelmiyor ytd