Hocam bende bu ay teslim alacağım da süreç nasıl işliyor benden 2 kefil ve evrakları istedi hepsini gönderdim. senetlerin çıkmasını bekliyoruz dediler ne zamana kadar çıkar bu senetler süreç nasıl ilerliyor bilgilendirebilir misiniz ?
Hocam hiç stres yapma ben boşa yaptım ama dedikleri gün herşey yetişti haftaici çıkar senetler hayırlı olsun şimdiden