• 04-02-2025, 12:20:43
    #1
    Selamlar arkadaşlar ticimax'ın yönetim panelinden .jpg veya .png olan resimlerimi .webp olarak dönüştürdüm fakat tasarımı kaydederken hata alıyorum acaba sizler webp resimler yükleyebiliyor musunuz?
  • 04-02-2025, 12:49:40
    #2
    Desteklemiyor hocam
  • 04-02-2025, 12:51:53
    #3
    Bence zaten adamların serverları TR içinde hızlı hiç uğraşmayın JPEG ve PNG ye devam edin eğer anasayfa açılış hızı ayarlıyorsanız biraz yüklediğiniz resimlerin çözünürlüklerini düşürün
  • 04-02-2025, 12:57:19
    #4
    neden webp formatı desteklenmediği biliniyor mu?
  • 04-02-2025, 13:10:57
    #5
    Wakizashi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden webp formatı desteklenmediği biliniyor mu?

    Hocam açıkçası hız konusunda çok şikayetçi olmadığım için araştırmamıştım. Yani hızlı açılıyor bence e-ticaret sitesi için.
    jpeg kullanıyoruz biz, çok yüksek olmayan boyutlar tercih edebilirisiniz
  • 04-02-2025, 13:17:20
    #6
    KadirKncR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam açıkçası hız konusunda çok şikayetçi olmadığım için araştırmamıştım. Yani hızlı açılıyor bence e-ticaret sitesi için.
    jpeg kullanıyoruz biz, çok yüksek olmayan boyutlar tercih edebilirisiniz
    hocam sizde ticimax kullanıyorsunuz peki birşey daha sorabilir miyim sizlere. Page Insights'da verileriniz nasıl CLS,LCP değerleri?
  • 04-02-2025, 13:19:40
    #7
    Wakizashi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sizde ticimax kullanıyorsunuz peki birşey daha sorabilir miyim sizlere. Page Insights'da verileriniz nasıl CLS,LCP değerleri?

    Hocam veriler orda kötü çıkıyor yani açıkçası o taraf için bir çalışma yapma fırsatım olmadı. Ama reelde müşteri , ziyaretçi deneyimi olarak henüz hiç şikayet almadık. yani page insigts' deki verilere kalsa site kapalı o kadar kötü veri gösteriyor. özelden atın isterseniz inceleyeyim hocam
  • 04-02-2025, 20:51:31
    #8
    siz .jpg .png olarak eklemeye devam edin zaten ticimax onları otomatik olarak .webp ye kaydediyor. webp olarak yüklemenize gerek yok yani. bir görsele sağ tık incele dediğinizde zaten .webp olarak otomatik tanımlandığını görürsünüz
  • 04-02-2025, 21:27:10
    #9
    yusufgln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    siz .jpg .png olarak eklemeye devam edin zaten ticimax onları otomatik olarak .webp ye kaydediyor. webp olarak yüklemenize gerek yok yani. bir görsele sağ tık incele dediğinizde zaten .webp olarak otomatik tanımlandığını görürsünüz
    Malesef hocam jpg png olarak kaydettiğimde sayfayı açıp resmi yeni sekmede açtığımda ne ile kaydettiysem o geliyor + olarak kendileri width,quality parametreleriyle çalışıyor o bile kb boyutunu yükseltiyor performansı düşürüyor