yusufgln adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
siz .jpg .png olarak eklemeye devam edin zaten ticimax onları otomatik olarak .webp ye kaydediyor. webp olarak yüklemenize gerek yok yani. bir görsele sağ tık incele dediğinizde zaten .webp olarak otomatik tanımlandığını görürsünüz
Malesef hocam jpg png olarak kaydettiğimde sayfayı açıp resmi yeni sekmede açtığımda ne ile kaydettiysem o geliyor + olarak kendileri width,quality parametreleriyle çalışıyor o bile kb boyutunu yükseltiyor performansı düşürüyor