Bence zaten adamların serverları TR içinde hızlı hiç uğraşmayın JPEG ve PNG ye devam edin eğer anasayfa açılış hızı ayarlıyorsanız biraz yüklediğiniz resimlerin çözünürlüklerini düşürün