siz .jpg .png olarak eklemeye devam edin zaten ticimax onları otomatik olarak .webp ye kaydediyor. webp olarak yüklemenize gerek yok yani. bir görsele sağ tık incele dediğinizde zaten .webp olarak otomatik tanımlandığını görürsünüz