• 03-02-2025, 10:55:33
    #1
    Arkadaşlar merhaba,

    Kendimi bildim bileli Windows masaüstü ve laptop kullanıyorum bir sorunum da yok açıkçası ama sürekli çevremde Macbook kullanımı çok iyi üstüne yok kullanan bir daha başka kullanamıyor gibi pozitif yorumlar alıyorum.

    İkisini de kullanmış arkadaşlar gerçekten aradaki fark o kadar var mı? Almaya değer mi?
  • 03-02-2025, 10:56:49
    #2
    21 yaşıma kadar windows kullandım macbook a geçince dedim ki
    https://www.youtube.com/watch?v=3LNj...nel=%C3%96zkan
  • 03-02-2025, 10:57:21
    #3
    Kurumsal PLUS
    Evet
  • 03-02-2025, 10:59:25
    #4
    Yazılımcıyım 12 ay monster kullandım.
    4 aydır macbook m2 air kullanıyorum harika bir şey gerçekten.
    Kasma donma kesinlikle yok, oyun için alacaksanız oyun oynayamazsınız.
    İş bilgisayarı olarak kullanabilirsiniz, ne kadar övsem de az hocam ya 😂
  • 03-02-2025, 10:59:41
    #5
    Mac gerçekten çok işlevli ve rahat. Windowsu bırakırız bu gidişle.
  • 03-02-2025, 11:01:21
    #6
    Daha evvel iMac ve m1 kullanmış birisi olarak:

    Hiç de söylenildiği gibi değil. Her uygulamayı açmaz. Açtığı windowsla bir olmaz, klavyesi bir karışık, garip.

    Windowsun gözünü seveyim.

    Yalnız, çok paranız varsa öneririm. Öğrenciyseniz uzak durun. Kurumsal için kullanım tercihi olabilir. Şahsi kullanımda gereksiz pahalı.

    Edit: forumda tek beğenmeyen de benmişim.
  • 03-02-2025, 11:04:48
    #7
    Hem mac hem Windows kullanıcısı olarak mac mini Macbook pro + Windows oyun pcsi sahibi olarak mac alınmalıdır.
  • 03-02-2025, 11:06:07
    #8
    İş için macbook iyidir, onun haricinde bir artısı yok
  • 03-02-2025, 11:07:01
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ön yargım vardı MacBook’a geçtikten sonra kırıldı. Kesinlikle efsane.