• 03-02-2025, 12:06:00
    #19
    bence çöp sürekli kasıyor ısınıyor fan sesi çok hiçbi şeyi açmıyor vs vs
  • 03-02-2025, 12:45:01
    #20
    Oyun oynanmaz diyenlere bakmayın çok güzel de oynanıyor tek sorun uyumlu oyunun az olması.

    Klavye hissiyatı, sessizlik, pil süresi, hızlı çalışması, ekran kalitesi için tercih edilebilir. Belki alışkanlıktan dolayı geçiş süresi uzayabilir ama alışınca gerçekten ayrı bir havası olduğunu anlıyorsunuz.

    Fan, pil süresi ve ekran konusunda iyi olsalar windows tercih ederim o da ayrı konu. Belki surface laptoplar öyledir bir araştırmam lazım.
    • ZekiOzl
    ZekiOzl bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 03-02-2025, 14:51:41
    #21
    caliente adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mac gerçekten çok işlevli ve rahat. Windowsu bırakırız bu gidişle.
    Sağ olun hocam tavsiye için. Like attım.
    • caliente
    • ZekiOzl
    caliente ve ZekiOzl bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 03-02-2025, 15:39:13
    #22
    M1 kullanıyorum ayrıca bir adet MSI bilgisayarım da var. Macbook pratikte çok güzel bir cihaz. Fakat son zamanlarda Android studio + emulator + Cursor + YouTube videosu + 4-5 sekme açık olduğu zaman zorlandığı hissedebiliyorum. Fakat son güncellemeyle telefon bildirimleri ve ekranını kontrol etme olayıyla vazgeçilmez oldu. İmkan dahilinde M işlemcili olanlar kesinlikle kullanılmalı.
  • 03-02-2025, 16:18:38
    #23
    Şu an yorum yaptığım cihazı en son ne zaman kapattım hatırlamıyorum bile, gece gündüz açık kalsa da canavar gibi çalışır. Yazılım konusunda mac kesinlikle, en önemlisi mouse illetinden kurtulup rahat ediyorsun çünkü touchpad'i çok kullanışlı.


    Önemli hatırlatma: Cihaz alırken ram'i paranız yettiği kadar zorlayın, sonradan ram değişikliği ya da takviye olmuyor çünkü.
  • 03-02-2025, 17:36:34
    #24
    Macbook'u aşırı övenler en son i3 5. nesil falan kullanmış olabilirler. Macbook'un şu anki win cihazlara göre tek artısı bana göre bataryadır.
  • 03-02-2025, 18:32:55
    #25
    bende mac kullanıcısıyım ama windows özgürlüktür. mac de hoşuma giden tek şey şarjı uzun gitmesi. onun dışında bir fark hissedemedim.
  • 03-02-2025, 19:15:41
    #26
    Video izleyip, internette gezecekseniz kesinlikle almayın tablet kullanın.
  • 03-02-2025, 19:59:13
    #27
    kullanmayan bilemez rahatlığını