Arkadaşlar merhaba,

Kendimi bildim bileli Windows masaüstü ve laptop kullanıyorum bir sorunum da yok açıkçası ama sürekli çevremde Macbook kullanımı çok iyi üstüne yok kullanan bir daha başka kullanamıyor gibi pozitif yorumlar alıyorum.

İkisini de kullanmış arkadaşlar gerçekten aradaki fark o kadar var mı? Almaya değer mi?