Daha evvel iMac ve m1 kullanmış birisi olarak:
Hiç de söylenildiği gibi değil. Her uygulamayı açmaz. Açtığı windowsla bir olmaz, klavyesi bir karışık, garip.
Windowsun gözünü seveyim.
Yalnız, çok paranız varsa öneririm. Öğrenciyseniz uzak durun. Kurumsal için kullanım tercihi olabilir. Şahsi kullanımda gereksiz pahalı.
Edit: forumda tek beğenmeyen de benmişim.