• 31-01-2025, 10:15:00
    #37
    drift34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim 1 senem oldu iyiki gelmişim
    Siz nasıl gittiniz hocam?
  • 05-02-2025, 09:21:49
    #38
    serdarcal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim durumumdamı gittiniz bekar durumda 5 dk bende düşünmezdim biraz durumu çocuklar ve evli olmam düşündürüyor sadece
    Hocam bende evli ve 1 yaşında bebekle gittim. 1 senemizi doldurduk 🙂
    Daimonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz nasıl gittiniz hocam?
    Ab vatandaşlığı var hocam
  • 05-02-2025, 09:38:02
    #39
    @drift34; siz orada ne iş yapıyorsunuz hocam şuanda denildiği gibi maaşlar yaşam şartları nelerdir
  • 06-02-2025, 01:06:46
    #40
    serdarcal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @drift34; siz orada ne iş yapıyorsunuz hocam şuanda denildiği gibi maaşlar yaşam şartları nelerdir
    avrupa vasıfsız insanlar için güzel diğerleri için değil. memursanız siz üzülürsünüz.
  • 06-02-2025, 01:20:43
    #41
    Burada yazılanlara bakma. Almanya, Fransa ekonomik krizde bu yüzden sağ partilerin yükselişi fazla. Almanyadan kimle konuşsam evet geçiniyoruz ama para biriktiremiyoruz 2 yıl önceki ekonomik durum yok diyor. En büyük şikayet maddiyat yüzünden sosyal hayatımız yok diyor. Edirneden dışarı çıkmayanların avrupa övgüleri yerine gerçekten avrupada yaşayanların yorumlarını dikkate almanızı öneririm.

    Eğer kodlama bilginiz vs varsa linkedin'den başvuru yapın uzaktan yapılacak işler çok var. Eğer Almancanız varsa çağrı merkezi işlerini takip edin. Eğer Samsun'da yaşıyorsanız benim bildiklerim var. onlarla tanıştırabilirim. yine onlarda euro ile ödeme yapıyor ve türkiye şartlarına göre gerçekten güzel maaş ödüyorlar.
  • 06-02-2025, 09:18:25
    #42
    delikurt55 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Burada yazılanlara bakma. Almanya, Fransa ekonomik krizde bu yüzden sağ partilerin yükselişi fazla. Almanyadan kimle konuşsam evet geçiniyoruz ama para biriktiremiyoruz 2 yıl önceki ekonomik durum yok diyor. En büyük şikayet maddiyat yüzünden sosyal hayatımız yok diyor. Edirneden dışarı çıkmayanların avrupa övgüleri yerine gerçekten avrupada yaşayanların yorumlarını dikkate almanızı öneririm.

    Eğer kodlama bilginiz vs varsa linkedin'den başvuru yapın uzaktan yapılacak işler çok var. Eğer Almancanız varsa çağrı merkezi işlerini takip edin. Eğer Samsun'da yaşıyorsanız benim bildiklerim var. onlarla tanıştırabilirim. yine onlarda euro ile ödeme yapıyor ve türkiye şartlarına göre gerçekten güzel maaş ödüyorlar.
    İstanbulda yaşıyorum hocam kodlama bilgisi çok yok açıkçası sıfırdan kodlama yapmaya yetmez en azından