serdarcal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@drift34; siz orada ne iş yapıyorsunuz hocam şuanda denildiği gibi maaşlar yaşam şartları nelerdir
avrupa vasıfsız insanlar için güzel diğerleri için değil. memursanız siz üzülürsünüz.