serdarcal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim durumumdamı gittiniz bekar durumda 5 dk bende düşünmezdim biraz durumu çocuklar ve evli olmam düşündürüyor sadece
Hocam bende evli ve 1 yaşında bebekle gittim. 1 senemizi doldurduk 🙂
Daimonn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz nasıl gittiniz hocam?
Ab vatandaşlığı var hocam