Burada yazılanlara bakma. Almanya, Fransa ekonomik krizde bu yüzden sağ partilerin yükselişi fazla. Almanyadan kimle konuşsam evet geçiniyoruz ama para biriktiremiyoruz 2 yıl önceki ekonomik durum yok diyor. En büyük şikayet maddiyat yüzünden sosyal hayatımız yok diyor. Edirneden dışarı çıkmayanların avrupa övgüleri yerine gerçekten avrupada yaşayanların yorumlarını dikkate almanızı öneririm.
Eğer kodlama bilginiz vs varsa linkedin'den başvuru yapın uzaktan yapılacak işler çok var. Eğer Almancanız varsa çağrı merkezi işlerini takip edin. Eğer Samsun'da yaşıyorsanız benim bildiklerim var. onlarla tanıştırabilirim. yine onlarda euro ile ödeme yapıyor ve türkiye şartlarına göre gerçekten güzel maaş ödüyorlar.