Açık hat kullanan biri dava edilebilir mi?
8
●650
- 29-01-2025, 23:52:56Daha önce açık hat kullanan birine dava açmış olan var mı? Açık hat kullanan birinin yüksek ihtimal bulunamayacağını tahmin ediyorum fakat bunun satışını yapan operatör bayisi ceza alır mı yoksa boşuna uğraşmayayım mı?
- 29-01-2025, 23:54:55Açık hat diye bir kavram yok. İllaki birinin üstüne kayıtlı olduğu için o kişiye dava açmış oluyorsunuz. Ancak, kayıtlı kişinin telefonundan bu hat sinyal almadığı için kayıtlı kişiye açılan dava da bir anlam ifade etmiyor. Hattı açan bayi de, belgeler ile açtığı için yine aynı şekilde suçsuz olarak çıkıyor. Çok spesifik durumlar olmadığı sürece %90 takipsizlik çıkıyor.efekanrasit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2025, 23:55:17Bulunma ihtitmali var bir tanıdığımı! bulmuşlardı zekası olmayan açık hatçı kendi adına 200 tane hat bastırıp sattıyormuş şuanda 24 yıl hapis yedi.
- 29-01-2025, 23:58:19açık hattın sahibi numaranın açıldığından habersiz olduğunu belirttiğinde işlemi sağlayan bayiye gidilmez mi? bayi elindeki belgelerle bu durumdan yırtabiliyor mu?L4WS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-01-2025, 23:59:23@L4WS; hocamın da dediği gibi, açık hat denilen şey sahipsiz değildir. Açık hat denilme sebebi, farazi sallıyorum ülkeyi terk eden Suriye'liler giderken parasız gitmemek için, kötü niyetli (Veyahut değil, lakin genelde kötü niyetliler) biri tarafından iletişime geçilip, git kendi adına hat çıkart, hat başına şu kadar ücret vereceğim tarzında kandırılıp, alınan hatlar oluyor genelde.. O kişi de ülkede bulunmadığı için de bir işlem yapılamıyor.. Sinyal üzerinden takip istenildiğinde ise, 3g ile kullanıldığı için tam nokta konum alamıyorlar. Atıyorum ki, İstanbul'un Üsküdar semtinden geliyor sinyal tarzında bir alan belirleniyor sadece.. O alanda da binlerce kişi olduğu için, maalesef ki altından bir şey çıkmıyor..
- 29-01-2025, 23:59:24Patates hat için bu kısım doğru değil. savcılık tarafında ön ödemeye tabi olduğundan ödeyip kapatıyorlar ama operatör ciddi bir ceza da kesiyor.L4WS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Belge asılları operatörden istenildiği için operatör her türlü bilgi sahibi oluyor. - 29-01-2025, 23:59:41Bayi elindeki belgeler ile açıyor zaten. Bu belgeler de genelde mülteciler vs üzerine oluyor.efekanrasit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-01-2025, 00:00:39Mülteciler, yabancılar üzerine vs açıldığı için kişi genelde zaten bulunamıyor hocam.Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle