efekanrasit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha önce açık hat kullanan birine dava açmış olan var mı? Açık hat kullanan birinin yüksek ihtimal bulunamayacağını tahmin ediyorum fakat bunun satışını yapan operatör bayisi ceza alır mı yoksa boşuna uğraşmayayım mı?
Açık hat diye bir kavram yok. İllaki birinin üstüne kayıtlı olduğu için o kişiye dava açmış oluyorsunuz. Ancak, kayıtlı kişinin telefonundan bu hat sinyal almadığı için kayıtlı kişiye açılan dava da bir anlam ifade etmiyor. Hattı açan bayi de, belgeler ile açtığı için yine aynı şekilde suçsuz olarak çıkıyor. Çok spesifik durumlar olmadığı sürece %90 takipsizlik çıkıyor.