@L4WS; hocamın da dediği gibi, açık hat denilen şey sahipsiz değildir. Açık hat denilme sebebi, farazi sallıyorum ülkeyi terk eden Suriye'liler giderken parasız gitmemek için, kötü niyetli (Veyahut değil, lakin genelde kötü niyetliler) biri tarafından iletişime geçilip, git kendi adına hat çıkart, hat başına şu kadar ücret vereceğim tarzında kandırılıp, alınan hatlar oluyor genelde.. O kişi de ülkede bulunmadığı için de bir işlem yapılamıyor.. Sinyal üzerinden takip istenildiğinde ise, 3g ile kullanıldığı için tam nokta konum alamıyorlar. Atıyorum ki, İstanbul'un Üsküdar semtinden geliyor sinyal tarzında bir alan belirleniyor sadece.. O alanda da binlerce kişi olduğu için, maalesef ki altından bir şey çıkmıyor..