Açık hat diye bir kavram yok. İllaki birinin üstüne kayıtlı olduğu için o kişiye dava açmış oluyorsunuz. Anca, kayıtlı kişinin telefonundan bu hat sinyal almadığı için kayıtlı kişiye açılan dava da bir anlam ifade etmiyor. Hattı açan bayi de, belgeler ile açtığı için yine aynı şekilde suçsuz olarak çıkıyor. Çok spesifik durumlar olmadığı sürece %90 takipsizlik çıkıyor.
açık hattın sahibi numaranın açıldığından habersiz olduğunu belirttiğinde işlemi sağlayan bayiye gidilmez mi? bayi elindeki belgelerle bu durumdan yırtabiliyor mu?