• 24-01-2025, 21:58:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İkinci el bilgisayar aldım. Yaklaşık 1 ay sonra sağ alt köşede windopws etkinleştir uyarısı çıkmaya başladı.

    1* Uyarı haricinde performans düşüşü veya bazı özelliklerin kullanılmaması vs olur mu?
    2* Etkinleştirme yapmazsan yasal bir sıkıntı olur mu?,
    3* Etkinleştirme yapılmayan bilgisayar Microsofta veya başka kurumlara veri gönderiyor mu?
  • 24-01-2025, 22:02:55
    #2
    hiçbir şey olmaz
  • 24-01-2025, 22:03:23
    #3
    Hiç bir sorun olmaz diye biliyorum hocam ama Windows etkinleştirme ürünleri gerek grubumuzda gerek farklı platformlarda çok uygun fiyatlara satılıyor.
  • 24-01-2025, 22:03:29
    #4
    Microsoft evine gelmez yada her hangi bir kuruluşa bu adam etkinleştirmiyor ne yapalım kiralık katil mi gönderelim vs işlerine bulaşmazlar yani biraz kısıtlı kullanırsın tema vs değiştirme de engel olur. öte yandan kmspico yükleyip keyfine bakabilirsin yasal açıdan hiç bir sorun yaşamazsın. Ki ülkede milyonlarca yasa dışı kullanan şirket dahi var
  • 24-01-2025, 22:03:49
    #5
    Temanı değiştiremezsin.
  • 24-01-2025, 22:06:40
    #6
    KmSpiconun çözemeyeceği hiçbişey yok valla (Güvenilir siteden indirmek şart)
  • 24-01-2025, 22:08:36
    #7
    Uyguna Windows Key sağlayabiliriz.
  • 24-01-2025, 22:08:43
    #8
    Kurumsal PLUS
    looktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İkinci el bilgisayar aldım. Yaklaşık 1 ay sonra sağ alt köşede windopws etkinleştir uyarısı çıkmaya başladı.

    1* Uyarı haricinde performans düşüşü veya bazı özelliklerin kullanılmaması vs olur mu?
    2* Etkinleştirme yapmazsan yasal bir sıkıntı olur mu?,
    3* Etkinleştirme yapılmayan bilgisayar Microsofta veya başka kurumlara veri gönderiyor mu?
    1- Tema kişiselleştirme ses aygıtı değiştirme gibi bazı özellikleri değiştiremiyorsun
    2- Yasal sıkıntı olmaz.
    3- Siz izin vermeden göndereceğini sanmam
    Benim gibi satıcılardan 70 TL gibi bir fiyata etkinleştirme kodu alabilirsin.
  • 24-01-2025, 22:11:45
    #9
    Bazı özelliklerinden faydalanamazsınız, onun haricinde bir şey olmaz.