İkinci el bilgisayar aldım. Yaklaşık 1 ay sonra sağ alt köşede windopws etkinleştir uyarısı çıkmaya başladı.
1* Uyarı haricinde performans düşüşü veya bazı özelliklerin kullanılmaması vs olur mu?
2* Etkinleştirme yapmazsan yasal bir sıkıntı olur mu?,
3* Etkinleştirme yapılmayan bilgisayar Microsofta veya başka kurumlara veri gönderiyor mu?
Windows etkinleştirmezsem ne olur?
9
●158
- 24-01-2025, 22:03:29Microsoft evine gelmez yada her hangi bir kuruluşa bu adam etkinleştirmiyor ne yapalım kiralık katil mi gönderelim vs işlerine bulaşmazlar yani biraz kısıtlı kullanırsın tema vs değiştirme de engel olur. öte yandan kmspico yükleyip keyfine bakabilirsin yasal açıdan hiç bir sorun yaşamazsın. Ki ülkede milyonlarca yasa dışı kullanan şirket dahi var
- 24-01-2025, 22:08:431- Tema kişiselleştirme ses aygıtı değiştirme gibi bazı özellikleri değiştiremiyorsunlooktr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2- Yasal sıkıntı olmaz.
3- Siz izin vermeden göndereceğini sanmam
Benim gibi satıcılardan 70 TL gibi bir fiyata etkinleştirme kodu alabilirsin. - 24-01-2025, 22:11:45Bazı özelliklerinden faydalanamazsınız, onun haricinde bir şey olmaz.
(Güvenilir siteden indirmek şart)
