Microsoft evine gelmez yada her hangi bir kuruluşa bu adam etkinleştirmiyor ne yapalım kiralık katil mi gönderelim vs işlerine bulaşmazlar yani biraz kısıtlı kullanırsın tema vs değiştirme de engel olur. öte yandan kmspico yükleyip keyfine bakabilirsin yasal açıdan hiç bir sorun yaşamazsın. Ki ülkede milyonlarca yasa dışı kullanan şirket dahi var