İkinci el bilgisayar aldım. Yaklaşık 1 ay sonra sağ alt köşede windopws etkinleştir uyarısı çıkmaya başladı.

1* Uyarı haricinde performans düşüşü veya bazı özelliklerin kullanılmaması vs olur mu?
2* Etkinleştirme yapmazsan yasal bir sıkıntı olur mu?,
3* Etkinleştirme yapılmayan bilgisayar Microsofta veya başka kurumlara veri gönderiyor mu?