İkinci el bilgisayar aldım. Yaklaşık 1 ay sonra sağ alt köşede windopws etkinleştir uyarısı çıkmaya başladı.
1* Uyarı haricinde performans düşüşü veya bazı özelliklerin kullanılmaması vs olur mu?
2* Etkinleştirme yapmazsan yasal bir sıkıntı olur mu?,
3* Etkinleştirme yapılmayan bilgisayar Microsofta veya başka kurumlara veri gönderiyor mu?
1- Tema kişiselleştirme ses aygıtı değiştirme gibi bazı özellikleri değiştiremiyorsun
2- Yasal sıkıntı olmaz.
3- Siz izin vermeden göndereceğini sanmam
Benim gibi satıcılardan 70 TL gibi bir fiyata etkinleştirme kodu alabilirsin.