Sanırım zengin insanlar bir gelirleri olduğu için daha fazla risk alıp daha fazla kazanabiliyor gariban elindeki parayı korumak için fevri hareketlerle elindekinide kaybediyor.
Aramızda kriptoda cidden kazanabilen var mı ?
17
●1.304
- 17-01-2025, 22:01:56Herkese selam aralık sonundan beri 3-5 al sat yapayım derken zarara girmişim streside cabası cidden bu işten çok para kazanabilen var mı ? 48 den ava aldık 33 e kadar saldı şimdi 41 olmuş. Forumda bu işten iyi kazanan ev alan, araba alabilen insanlar oldu mu ? Cidden birileri başardıysa ümidim edip batırana kadar devam edeceğim zaten büyük bir para değil. Hedefim 60 bin tl yi katlayarak 350- 450 bandında bir araba almaktı çok mu büyük hayallerimiz
Sanırım zengin insanlar bir gelirleri olduğu için daha fazla risk alıp daha fazla kazanabiliyor gariban elindeki parayı korumak için fevri hareketlerle elindekinide kaybediyor.
- 17-01-2025, 22:04:28Ben aldım, doğru zaman da doğru yatırım aracına yatırım yaparsanız kazanırsınız. 15 bin dolar iken 3 btc almıstım. 100 binde sattım.
- 17-01-2025, 22:06:12Cidden 100 bine kadar beklemek ciddi sabır işi 2022 yılında 15.000 dolara düşmüştü bu tarihe kadar hiç al sat yapmadan bekleyebildiyseniz tebrikler bereketini görün cidden.GokselArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2025, 22:06:40Üyeliği durdurulduöyle mi yapmışsınız hocamGokselArda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2025, 22:06:44Kriptodan iyi kazandım, ancak yaklaşık 20 gün önce %90 bütün kriptolarımı sattım ve fiziksel gerçek bir işe yatırdım.
Tekrar almayacak mıyım? Tabii ki alacağım ama 2027 yılında BTC tekrar düştüğünde alırım.
Düşmezse ne olur? Geri almam, Btc benim anam değil, babam değil. Az bir sermaye ile kendi işimi kurmamı sağladığı için içten içe teşekkür eder, yoluma bakarım.
Şuanda içeride yalnızca 5 bin dolar ayırdım bununla da günlük trade ya da en iyi bildiğim şey olan vadeli işlemleri yaparım. - 17-01-2025, 22:07:32aslinda kazanan yok, sadece sisteme sonradan girenlerin sermayesini aliyorsun. dijital ponzi iste.
- 17-01-2025, 22:09:54Bende şöyle bir sorun oluyor %20 yükselse satıyorum insanlar 3x-5x-6x yapmasını bekleyebiliyorlar cidden.kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-01-2025, 22:21:22Bunun aslında bir çok sebebi var hocam.PPuNisHeRR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sebep1: Sizin paranız yüksektir, %20 size güzel kazandırmıştır ve yeterli gelir satarsınız. Diğer kişilerin parası düşüktür %20 onlar için bir şey ifade etmez.
Sebep2: Sizin o paraya ihtiyacınız vardır, yani kaybetmek sizi yıpratacaktır o yüzden riske girmeden hemen satarsınız. Diğer kişiler için o para çok önemli değildir, riske atabilir.
Sebep3: Siz bileşik getiriye inanıyorsunuzdur. Örneğin 5 kere %20 yapınca paranız neredeyse 2.5 katı yaptığı için ufak ufak, risksiz büyütüyorsunuzdur. Onlar biraz daha aç gözlüdür ve sonunda genelde kaybederler.
