• 17-01-2025, 22:23:34
    #10
    kriptokulu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunun aslında bir çok sebebi var hocam.
    Sebep1: Sizin paranız yüksektir, %20 size güzel kazandırmıştır ve yeterli gelir satarsınız. Diğer kişilerin parası düşüktür %20 onlar için bir şey ifade etmez.
    Sebep2: Sizin o paraya ihtiyacınız vardır, yani kaybetmek sizi yıpratacaktır o yüzden riske girmeden hemen satarsınız. Diğer kişiler için o para çok önemli değildir, riske atabilir.
    Sebep3: Siz bileşik getiriye inanıyorsunuzdur. Örneğin 5 kere %20 yapınca paranız neredeyse 2.5 katı yaptığı için ufak ufak, risksiz büyütüyorsunuzdur. Onlar biraz daha aç gözlüdür ve sonunda genelde kaybederler.
    2. ve 3. seçeneklere giriyorum gayet güzel açıklamışsınız. Aç gözlü sınıfına girmiyorum sadece 350-450 bandında kazanabilsem yeterli olacak 2010 model bir araba alacağım hedef bu yani.
  • 17-01-2025, 22:44:28
    #11
    Ben bir şeyler kazanmış olabilirim ben demiyorum ByBit diyor.





  • 17-01-2025, 22:51:52
    #12
    Hocam çok fazla anlayamadım bybit kullanmadımda. Toplamda 1100 işlemi açtınız. hergün en az 3 işlem olması gerekiyor. Bununda hacmi 1.3 milyon dolar mı
    cislek34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben bir şeyler kazanmış olabilirim ben demiyorum ByBit diyor.





  • 17-01-2025, 23:50:25
    #13
    1 tane yazayım sadece ,

    8 dolardan 72 adet solana ,

    450 doları bekliyorum,
  • 18-01-2025, 00:58:37
    #14
    Bu konuda iyi para kazandım, insanların kazanmasına yardımcı olmak için de bir çok kişiye gerek eğitim gerek danışmanlık gerekse birebir mentörlük yaptım. Doğru bir bütçe yönetimi, doğru bir plan ile güzel paralar kazanabilirsiniz. Yeter ki aç gözlü olmayın ve gereksiz risk almayın.
  • 18-01-2025, 01:33:38
    #15
    Ciddi kaybeden arıyorsanız buradayım
  • 18-01-2025, 08:07:41
    #16
    Sadece 3k spot bakiye kullanarak ve kmfg yardımıyla 130$
  • 18-01-2025, 13:25:55
    #17
    @lastasmile;
  • 18-01-2025, 17:40:29
    #18
    Yeşil SEO İnt. Hiz.
    rallyproco adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslinda kazanan yok, sadece sisteme sonradan girenlerin sermayesini aliyorsun. dijital ponzi iste.
    Kesinlikle katılıyorum.