Kriptodan iyi kazandım, ancak yaklaşık 20 gün önce %90 bütün kriptolarımı sattım ve fiziksel gerçek bir işe yatırdım.
Tekrar almayacak mıyım? Tabii ki alacağım ama 2027 yılında BTC tekrar düştüğünde alırım.
Düşmezse ne olur? Geri almam, Btc benim anam değil, babam değil. Az bir sermaye ile kendi işimi kurmamı sağladığı için içten içe teşekkür eder, yoluma bakarım.
Şuanda içeride yalnızca 5 bin dolar ayırdım bununla da günlük trade ya da en iyi bildiğim şey olan vadeli işlemleri yaparım.
Bende şöyle bir sorun oluyor %20 yükselse satıyorum insanlar 3x-5x-6x yapmasını bekleyebiliyorlar cidden.