• 08-01-2025, 15:13:11
    #10
    soz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim bahsettiğim genç 22 yaşında, hocam.
    Bu konu ilgi alanıma girmediği için 25 yaş sınırıyla ilgili bilgim yoktu; açıkçası, dün karşılaşma sırasında öğrendiğim bir durum oldu. Bu arada, bu bilgiyi paylaşmanız çok iyi oldu. İhtiyacı olan arkadaşlar da böylece bu faydalı bilgilerden yararlanabilir.

    22 Yaş için silinir. 25 üstü yani 25i doldurdu ise 2025 itibariyle her ay 800 küsür TL işler. Gelir testi ile ödeniyor ya da siliniyor dediğiniz gibi o da nasıl sonuçlanır bilinmez, bol şans.
  • 08-01-2025, 15:26:56
    #11
    turkmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşı 25 üstü ise her türlü ödemek zorunda hocam bilgide eksiklik var. Öğrenci olsa bile 25 yaş sınırı var.
    Borç geçmişe dönük ama lise zamanıma ait
  • 08-01-2025, 15:27:47
    #12
    on2 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Borç geçmişe dönük ama lise zamanıma ait
    Fark etmez hocam 25 yaşını geçtiysen seve seve ödetirler. Devlet alacağını bırakmaz.
  • 08-01-2025, 19:28:55
    #13
    turkmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fark etmez hocam 25 yaşını geçtiysen seve seve ödetirler. Devlet alacağını bırakmaz.
    Heleki ÅŸimdililer hiç bırakmaz😀

    neyse sgk gidicem bakalım nasip