turkmedia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fark etmez hocam 25 yaşını geçtiysen seve seve ödetirler. Devlet alacağını bırakmaz.
Heleki şimdililer hiç bırakmaz😀

neyse sgk gidicem bakalım nasip