• 06-01-2025, 23:42:00
    #1
    Aşağıda ki ayarları yaptım ama aşağıda ki hatayı alıyorum.




  • 06-01-2025, 23:46:14
    #2
    protokol nontls olmalı.
  • 06-01-2025, 23:51:51
    #3
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    protokol nontls olmalı.

  • 06-01-2025, 23:55:04
    #4
    ZyDn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rust desk id atın bakalım hocam.
    https://rustdesk.com
  • 06-01-2025, 23:58:08
    #5
    Exchance kullanıyorsanız tenant üzerinden SMTP açmanız gerekiyor varsayılan olarak kapalı SMTP
  • 06-01-2025, 23:58:11
    #6
    m4lisen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    rust desk id atın bakalım hocam.
    https://rustdesk.com
    yavaş iniyor. birazdan gönderiyorum.
  • 06-01-2025, 23:59:32
    #7
    Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Exchance kullanıyorsanız tenant üzerinden SMTP açmanız gerekiyor varsayılan olarak kapalı SMTP
    Hocam normal kurumsal mail aldım. outlook a para ödüyorum. bilgisayarımda outlook 2021 yüklü.
  • 07-01-2025, 00:03:43
    #8
    İstemci olarak outlook dan mail hesabınıza girmek istiyorsunuz doğru mu ?
    yoksa mail adresinizi bir Web site üzerinden mail göndermesi için mi deniyorsunuz?
    eğer Web site için ise dediğim gibi exc. Adminde açmanız gerekiyor smtp. Normal bilgisayar da kullanabiliyorsunuz yani
  • 07-01-2025, 00:04:21
    #9
    Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstemci olarak outlook dan mail hesabınıza girmek istiyorsunuz doğru mu ?
    yoksa mail adresinizi bir Web site üzerinden mail göndermesi için mi deniyorsunuz?
    eğer Web site için ise dediğim gibi exc. Adminde açmanız gerekiyor smtp. Normal bilgisayar da kullanabiliyorsunuz yani
    mailwizz php uygulaması üzerinden mail göndermeye çalışıyorum.