İstemci olarak outlook dan mail hesabınıza girmek istiyorsunuz doğru mu ?
yoksa mail adresinizi bir Web site üzerinden mail göndermesi için mi deniyorsunuz?
eğer Web site için ise dediğim gibi exc. Adminde açmanız gerekiyor smtp. Normal bilgisayar da kullanabiliyorsunuz yani