Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Exchance kullanıyorsanız tenant üzerinden SMTP açmanız gerekiyor varsayılan olarak kapalı SMTP
Hocam normal kurumsal mail aldım. outlook a para ödüyorum. bilgisayarımda outlook 2021 yüklü.