Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstemci olarak outlook dan mail hesabınıza girmek istiyorsunuz doğru mu ?
yoksa mail adresinizi bir Web site üzerinden mail göndermesi için mi deniyorsunuz?
eğer Web site için ise dediğim gibi exc. Adminde açmanız gerekiyor smtp. Normal bilgisayar da kullanabiliyorsunuz yani
mailwizz php uygulaması üzerinden mail göndermeye çalışıyorum.