• 07-01-2025, 00:05:07
    #10
    Kodespa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İstemci olarak outlook dan mail hesabınıza girmek istiyorsunuz doğru mu ?
    yoksa mail adresinizi bir Web site üzerinden mail göndermesi için mi deniyorsunuz?
    eğer Web site için ise dediğim gibi exc. Adminde açmanız gerekiyor smtp. Normal bilgisayar da kullanabiliyorsunuz yani
    Yardımcı olabilirmisiniz peki hocam. ne yapmam gerekiyor tam olarak.
  • 07-01-2025, 00:09:39
    #11
    Admin.Microsoft.com giriş yapın sağ altta destek kısmından telefon desteği isteyin gün içinde arayıp hallederler mesai saatleri içinde.
    Buradan anlatayım siz yapın şeklinde bir şey olmaz uzun biraz .