Temiz hava eksikligi.
Denize sifir doga ile ic ice oldugunuzda hersey degisiyor.
Bu gibi yerlerde sabah erkenden uyaniyorsunuz ve baskalarina sordugunuzda genelde su cevabi alirsiniz: "oksijen bol"
Fazla uyumaya ihtiyaciniz olmuyor ve, uyandiginizda uykunuzu tam aliyorsunuz, yorgun kalkmiyorsunuz.
Deniz ve gunesi kullandiginizda birde spor yapip iyi beslendiginizde saglikli bir hayata sahip oluyorsunuz.
Sadece yemekle alakali bir durum degil yani.
Neden sürekli yorgunuz?
20
●1.306
- 30-12-2024, 13:33:48Ben çok farklı bir boyut getirmek istiyorum koınuya. Sabahları yorgun uyanmak ve hayattan zevk alamamanın en büyük nedeni bence insanlar. Etrafımızda doğru düzgün insanlar kalmamış. Herkes bir çıkar derdinde. Biz sosyal varlıklarız, derdimizi mutluluğumuzu paylaşmak isteriz. Ama kimseyle birşey paylaşamıyoruz, herkes bunları sonrasında kullanıyor. Bizim şuan en büyük problemimiz ahlaki çöküntü. Eskiden insanlar ekmeği zor bulurmuş ama çok mutluymuş. Herşeyi ekonomiye bağlamak anlamsız. Biz insanlığımızı kaybettik, herşeyi içimizde yaşamaya başladık. Mutlu olamıyoruz...
- 31-12-2024, 01:21:502017 yılında referanduma evet diyenler yüzünden. Özetle şunlar; https://prnt.sc/ZJcwA6B5U9geKodify adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle