Ben çok farklı bir boyut getirmek istiyorum koınuya. Sabahları yorgun uyanmak ve hayattan zevk alamamanın en büyük nedeni bence insanlar. Etrafımızda doğru düzgün insanlar kalmamış. Herkes bir çıkar derdinde. Biz sosyal varlıklarız, derdimizi mutluluğumuzu paylaşmak isteriz. Ama kimseyle birşey paylaşamıyoruz, herkes bunları sonrasında kullanıyor. Bizim şuan en büyük problemimiz ahlaki çöküntü. Eskiden insanlar ekmeği zor bulurmuş ama çok mutluymuş. Herşeyi ekonomiye bağlamak anlamsız. Biz insanlığımızı kaybettik, herşeyi içimizde yaşamaya başladık. Mutlu olamıyoruz...