• 23-12-2024, 21:05:27
    #1
    Ocak ayında Konya'dan Sanliurfa'ya bir yolculuğum olacak. Git gel harici otoban kullanim olmayacak. Sizce hgs almak mantıklı mı yoksa geçiş yaptıktan sonra ucret e-devlet ekranına düşünce mi ödemek mantıklı? Bu konuda sizin öneriniz nedir ? Hgs almanın avantaji yada dezavantajı olur mu
  • 23-12-2024, 21:08:07
    #2
    Hgs de hiç beklemiyorsun hocam direk karttan çekiyor e devlette uğraşma istiyorsan direk otoban çıkışlarında gişeler var oralarda ödeme yapabilirsin eğer çıkış noklatırında ödeme yoksa dediğin gibi yapabilirsin
  • 23-12-2024, 21:09:30
    #3
    Yıllarca İstanbul'da araç kullandım HGS almaya hic gerek yok cezalı olarak geçtikten sonra 15 gün içinde ödemeyi unutmazsan bu adresten tek tık odeyebilirsin https://webihlaltakip.kgm.gov.tr/Web...a.aspx?lang=tr
  • 23-12-2024, 21:11:17
    #4
    Bilgilendirme için teşekkür ederim arkadaşlar, dediğiniz gibi yapacağım, tesekkurler