Hgs de hiç beklemiyorsun hocam direk karttan çekiyor e devlette uğraşma istiyorsan direk otoban çıkışlarında gişeler var oralarda ödeme yapabilirsin eğer çıkış noklatırında ödeme yoksa dediğin gibi yapabilirsin