Ocak ayında Konya'dan Sanliurfa'ya bir yolculuğum olacak. Git gel harici otoban kullanim olmayacak. Sizce hgs almak mantıklı mı yoksa geçiş yaptıktan sonra ucret e-devlet ekranına düşünce mi ödemek mantıklı? Bu konuda sizin öneriniz nedir ? Hgs almanın avantaji yada dezavantajı olur mu