Yıllarca İstanbul'da araç kullandım HGS almaya hic gerek yok cezalı olarak geçtikten sonra 15 gün içinde ödemeyi unutmazsan bu adresten tek tık odeyebilirsin https://webihlaltakip.kgm.gov.tr/Web...a.aspx?lang=tr