internette araştırdım fakat 15 kişinin 13 ü boşver diyor birşey olmuyor dedi. Sadece kurumsal olsaydın sıkıntı olurdu dediler.
Bu durumda ne yapmalıyım desteğnizi rica ederim

Aşağıdaki mailde ise bildirimi yapmama ve yazıyı kaldırdım ve ardından googlede url de sildirdim. Sonra teşekkür ardından yine ödeme yapmamı istiyor.

