• 10-12-2024, 20:47:48
    #1
    2 Sene önce ben siteyi satın almadan önceki sahibi yazı paylaşmış içinde görselden dolayı telif maili aşağıdaki geldi. kaldırmamı istedi sonra da ücret istedi. Şimdi bu durumda ne yapmalıyım herhangi birşey olur mu?

    internette araştırdım fakat 15 kişinin 13 ü boşver diyor birşey olmuyor dedi. Sadece kurumsal olsaydın sıkıntı olurdu dediler.

    Bu durumda ne yapmalıyım desteğnizi rica ederim




    Aşağıdaki mailde ise bildirimi yapmama ve yazıyı kaldırdım ve ardından googlede url de sildirdim. Sonra teşekkür ardından yine ödeme yapmamı istiyor.
  • 10-12-2024, 21:03:27
    #2
    hocam uzun zaman önce sitemde awbs hosting scripti kullanıyor, bu scripte bir firmadan hazır tema satın aldım, bir gün sabah büyük bir zarf geldi açtım sitemin domain sorgulama sayfasının ekran görüntüsü ve bir sürü prosüdüre ait yazılar domain sayfasında bulunan DÜNYA görseli lisanslı olduğunu ve benim lisanssız kullandığımı acıklayan yazı.. bende ceza olarak 2800 euro ödeme istediler.
    avukatımla görüştüm ödeme dedi eğer ödersen, kabullenmiş olursun dedi eğer ikinci mektup gelirse ozaman karşılık veririz dedi..
    ödemedin internette araştırdım, bu firmaya bir defa ödemenyapan daha yakasını kurtaramıyormuş.
    öyle yazılar okudumki bunalıma giren insanlar vardı.

    hocam siz varsa avukatınıza bir danışın.
    ödeseniZ olmaz ödemeseniz olmaz. ödeme az olabilir ama ilerde tekrar bir ödeme cıkarabiller

    Geçmiş olsun
  • 10-12-2024, 21:06:44
    #3
    klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam uzun zaman önce sitemde awbs hosting scripti kullanıyor, bu scripte bir firmadan hazır tema satın aldım, bir gün sabah büyük bir zarf geldi açtım sitemin domain sorgulama sayfasının ekran görüntüsü ve bir sürü prosüdüre ait yazılar domain sayfasında bulunan DÜNYA görseli lisanslı olduğunu ve benim lisanssız kullandığımı acıklayan yazı.. bende ceza olarak 2800 euro ödeme istediler.
    avukatımla görüştüm ödeme dedi eğer ödersen, kabullenmiş olursun dedi eğer ikinci mektup gelirse ozaman karşılık veririz dedi..
    ödemedin internette araştırdım, bu firmaya bir defa ödemenyapan daha yakasını kurtaramıyormuş.
    öyle yazılar okudumki bunalıma giren insanlar vardı.

    hocam siz varsa avukatınıza bir danışın.
    ödeseniZ olmaz ödemeseniz olmaz. ödeme az olabilir ama ilerde tekrar bir ödeme cıkarabiller

    Geçmiş olsun
    hocam copytrack araştırdım kimse ödeme yapmamış zaten firma dolandrıcı gibi kimi koparırsa diye mail atıyorlar.

    zaten mektupluk birşey yok ihtar yok bildiri yok pat ödeme yap bize diyor

    ödeme yapmaya niyetim yok zaten
  • 10-12-2024, 21:09:01
    #4
    electroshoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam copytrack araştırdım kimse ödeme yapmamış zaten firma dolandrıcı gibi kimi koparırsa diye mail atıyorlar.

    zaten mektupluk birşey yok ihtar yok bildiri yok pat ödeme yap bize diyor

    ödeme yapmaya niyetim yok zaten
    hocam ben olsam ödeme yapmam konu hakkında mektup geldiğindede ozaman ciddiye alırım.

    sizin durumda benim gibi sanırım *********** firma😁
  • 21-01-2025, 18:06:12
    #5
    Banada geldi görseli kaldırdım bilgi verdim sonra hiç cevap yazmadım.
  • 11-04-2025, 00:15:28
    #6
    Jonezz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banada geldi görseli kaldırdım bilgi verdim sonra hiç cevap yazmadım.
    hocam salla, ödeme yaparsan kabullemiş oluyormuşunuz.
  • 11-04-2025, 00:22:26
    #7
    İlk ihtar ardından kaldırdığınız için çok problem olmaz. Problem çok yaratmak isterlerse tabii dava açar uğraştırırlar ama öyle yapacaklarını da sanmıyorum. Sallayın devam edin. Siteyi başkasından farklı tarihte aldığınıza dair ss ve kanıtınız olsun yeterde artar bile

    klasweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam salla, ödeme yaparsan kabulleniş oluyormuşunuz.
    Tabiki de, ödeme yapmanız durumunda direkt olarak telif suçunu kabul etmiş oluyorsunuz ama ödeme yaptığınız için zaten kabul edip etmemenizin pek bir önemi kalmıyor
  • 11-04-2025, 00:43:34
    #8
    Bişey merak ediyorum.
    şimdi ben temayı üçretini ödedim aldım, tema yazılımcısı bu temayı noterden teciletmiş. yani bu yazılımının herşeyiyle kendisinin oluyor sanırım..
    peki bana böyle telf ihlali için borç geliyor bu normalmi, olmaması gereken bişey değilmi.
    ayrıca ben yazılımcıya dava acabilirmiyim acaba , tazminat davası...