2 Sene önce ben siteyi satın almadan önceki sahibi yazı paylaşmış içinde görselden dolayı telif maili aşağıdaki geldi. kaldırmamı istedi sonra da ücret istedi. Şimdi bu durumda ne yapmalıyım herhangi birşey olur mu?

internette araştırdım fakat 15 kişinin 13 ü boşver diyor birşey olmuyor dedi. Sadece kurumsal olsaydın sıkıntı olurdu dediler.

Bu durumda ne yapmalıyım desteğnizi rica ederim




Aşağıdaki mailde ise bildirimi yapmama ve yazıyı kaldırdım ve ardından googlede url de sildirdim. Sonra teşekkür ardından yine ödeme yapmamı istiyor.