hocam copytrack araştırdım kimse ödeme yapmamış zaten firma dolandrıcı gibi kimi koparırsa diye mail atıyorlar.
zaten mektupluk birşey yok ihtar yok bildiri yok pat ödeme yap bize diyor
ödeme yapmaya niyetim yok zaten
hocam ben olsam ödeme yapmam konu hakkında mektup geldiğindede ozaman ciddiye alırım.
sizin durumda benim gibi sanırım *********** firma😁