Bişey merak ediyorum.
şimdi ben temayı üçretini ödedim aldım, tema yazılımcısı bu temayı noterden teciletmiş. yani bu yazılımının herşeyiyle kendisinin oluyor sanırım..
peki bana böyle telf ihlali için borç geliyor bu normalmi, olmaması gereken bişey değilmi.
ayrıca ben yazılımcıya dava acabilirmiyim acaba , tazminat davası...